Det har slitit mig itu, det fanns ingen bara du. Men jag är lyckligare nu.

Godmorgon kissekatter.

Här sitter jag och lyssnar på Linnéa Henrikssons nya skiva "Till mina älskade och älskare", och man fullkomligt bara älskar ju titeln! Eller ja, iallafall jag gör det.  Skivan är för övrigt jättebra och jag har hittat en del nya favoritlåtar om jag ska vara ärlig. Hennes låt "Dansa med mig" gör mig på något sätt varm innombords och jag kommer på mig själv att sitta och le. What's up with that?

Utöver musiken sitter jag och pluggar. Ja jag vet, dagarna då jag KAN vara ledig sätter jag mig och pluggar. Jag är konstig. Dock är det inget tyngre då jag sitter i illustrator och gör illustrationer till mitt projektarbete.
Så söndagen kommer nog spenderas i sängen med massa massa massa musik och lite arbete iallafall!




Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: Åh vad synd.. Fast det är säkert bara du som tycker så! Men jag vet själv, man kan inte ha kläder som man inte känner sig bekväm i!



Men taack gulle!

2012-06-10 @ 12:00:09
URL: http://themusicneverstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback