Kalla ingenting försent

 
Att vakna till en klarblå himmel utan moln känns rätt uppiggande. Klockan är inte ens sju på morgonen och jag kämpar för att få klart det där satans arbetet i Internationell ekonomi. Förstår egentligen inte varför det har tagit så lång tid för mig att få det klart, det är hur lätt som helst. Kanske där problemet ligger, att det är FÖR lätt och jag vill ha något mer att bita i. Låter bisarrt, men det är nog så. Hur som helst så måste arbetet bli klart så jag ska sätta mig och skriva det sista nu för att sedan skicka iväg det.  Måste vara lite produktiv iallafall innan världens finaste Tiny kommer och umgås med mig idag.



Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: Hihi taaack. Ja men doo it! Jag tycker inte alls det var farligt faktiskt! Men det är ju såå himla upp till var och en, men jag trodde helt klart det skulle kännas värre! =)

Svar: SV: Ah gött mos! (:
Antonia

2012-06-20 @ 08:48:34
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så fin bild!
sv: Åh så glad jag blir, tusen tack finaste du! :D
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

2012-06-20 @ 22:31:28
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback