Nu är jag sådär kass igen.

Nu är jag sådär kass på att blogga igen. Fy på mig.
Iallafall så njuter jag av det underbara vädret mycket. Tar promenader och sitter ute i den mån som går.
Ja, alltså när jag inte sitter med näsan i böckerna och pluggar. Viktigt att ta pauser för att inte överhetta hjärnan, haha. Nu sitter jag med marknadsföringen och jag älskar det verkligen. Så sjukt roligt!
Mindre roligt blir det när jag sen ska bita tag i naturkunskapen... haha.

Helgen kommer iallafall bli awesome. Min man kommer på torsdag och jag ska tatuera mig på fredag. Good times baby!

Men iallafall, tänkte bara underrätta er att jag är medveten om att jag är kass och bara påminna er om att jag faktiskt lever! ;D



Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Låter som en ganska så fantastiskt bloggfritt liv. Bättre att leva än att blogga om hur man borde leva. Typ.

2012-03-05 @ 16:40:41
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback