Utmattad

Gick upp fyra i morse, satte mig i bilen tillsammans med mamma och pappa för att åka sisådär 65 mil för att hjälpa syrra att flytta. Det betyder alltså att springa upp och ner till tredje våningen med kartonger, möbler och diverse saker. Behöver jag säga att jag är mörbultad? Känns som om jag varit på gymmet hela dagen.

Nu sen några timmar tillbaka är jag hemma hos mormor. Här ska jag stanna i två veckor, en lite minisemster. (Om man nu kan räkna det som semester när jag både har plugg/tenta och jobb)
Imorgon blir det student för mina älskade estetare och kommande veckan bjuder på lite annat smått och gott.

Själv är jag så mentalt och fysiskt utmattad nu så jag vill krypa under en sten typ.
Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback