Din, bara din.

Herregud vad förlorad jag är i min M.  Löjligt hur snabbt allting har gått och det är löjligt vad bra allting känns.
Har spenderat en fin helg tillsammans med honom i vilket fall som helst. Fick se han och hans band för första gången live också. Så jäkla duktiga är dem. Var så stolt över honom.
När jag hade skjutsat honom till bussen igår så gjorde det så ont i mitt hjärta, vill verkligen inte vara utan honom en sekund. Antar att det blir så när man är kär i någon.

Intressant hur min blogg har gjort en helomvändning från att vara deprimerande och gnällig till att vara ett klotterplank för alla mina kärlekstankar! haha.

Hade en tenta i filosofi igår också som jag spikade ett MVG på. Yeeey! Så nu är det bara tre kurser kvar. Fattar ni!? Bara tre stycken. Jag längtar som en dåre. Så för att bli klar med de tre någon jävla gång är det väl bäst att jag sätter fart.

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback