Is this the end?

Ja, här var det tyst. Haha, så som jag har tjatat om att jag inte skriver för att jag inte har någonting att skriva om eftersom det inte händer något annat i mitt liv. Nu när det väl händer något så skriver jag ändå ingenting! Kanske ett tecken på att det inte är så jäkla kul att blogga längre. Kanske är så att jag har vuxit ifrån hela grejen med det.

Hur som helst så sitter jag med ett jäkla filosofiarbete till. Försöker gasa på mitt pluggande som fan så jag blir klar någon jävla gång. Så när jag är klar med detta arbetet så har jag bara ett arbete till och sen är jag klar med den kursen och ytterligare ett steg närmare studenten! Yippe-fucking-yeey!

Det är tungt eftersom jag är så sjukt skoltrött. Men på grund av en viss fantastiskt människa så känns livet lite enklare nu. Det känns faktiskt som jag kan andas igen trots att skolan kväver mig. Mmm, jag är glad för första gången på länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback