Fem dagar kvar.

Då är det bara fem dagar kvar innan flytten. Jag vet att det har blivit i princip enbart snack om flytten nu på det senaste men det är faktistk det största som händer i mitt liv nu. Har börjat att skruva ner mina hyllor som jag ska ha med mig och packa ner saker jag inte kommer använda de närmaste dagarna. Behöver hämta fler bananlådor från syrran också.  Ja precis, bananlådor. Jag packar inte i flyttlådor utan i sådana papplådor som bananerna kommer i till affären. Helt fantastiskt bra att flyttpacka i. Tips från coachen liksom, haha. 
I eftermiddag ska jag förmodligen in till stan och inhandla min alldeles egna dammsugare! Det ni! Hah. Visst känns allting skitjobbigt med att lämna alla mina fina människor men jag har blivit mycket mer positivt inställd till flytten och skolan nu på senaste. Tror det beror på att de flesta runt omkring mig är så positiva och peppar mig. Det betyder mer än vad de anar.  Och jag skrattar bara åt den fina person som sa "Du vet att det är jävligt långt iväg va?" när jag berättade vart jag flyttade.  Men jag tänker tvinga alla att komma och hälsa på mig. Självklart kommer jag att komma ner hit också men då kommer tiden vara knapp då jag har 5 timmar resväg. Och då är det enkel resa. 


Hur som helst, flytten närmar sig och jag har en riktigt bra känsla över det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback