Saknat mig?

Lite drygt fem månader sedan det skrevs något här. Mycket har hänt under de månaderna. Jag har tagit mig ovanför vattenytan och lever ett ganska drägligt liv. Har äntligen fixat körkortet och inväntar antagningbesked till universitetet som trillar ner nästa vecka. Jag fick tillslut ordning på mitt liv. Kanske behövde slå i botten innan jag bara kunde klättra uppåt. 

Har tänkt många gånger att jag ska börja blogga igen, men har också lika många gånger avvisat den idéen. Men nu känns det som om det är dags att ta upp den här bloggen igen. Jag ser ju faktiskt att ni kikar in här fortfarande och det blir jag lite glad för.  Så ja, räkna med att det kommer komma upp inlägg här igen. Ska bli trevligt att få skriva med er igen. 

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback