Tänk inte så mycket.

När jag slutar överanalysera vad som sker i mitt liv så njuter jag faktiskt riktigt mycket av det. Så det är väl det jag har börjar göra nu; leva.

Nästa vecka ska jag iväg och kolla på min lägenhet jag ska bo i de kommande tre åren. Är väldigt spänd och hoppas på att jag kommer bli än mer pepp på skolan när jag fått vara på plats. Känns så skönt att få rutiner igen. Tänkte att jag ska börja träna igen också. Det är jag verkligen skyldig min kropp. Speciellt min nacke och rygg.

Kanske är det känslan av att leva som gör mig mer positivt inställd till saker nu. Och jag hoppas verkligen att det håller i sig.

Nu tänker jag svimma i sängen då jag sov ganska illa förra natten.
Nightynight.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback