A year from now it all will be gone.

Söndag då. Den officiella tvätta-städa-plugga-dagen.  Eller ja åtministone för mig då jag aldrig är bakfull som jag misstänker de flesta av mina kurskamrater är.  Men idag har det varken blivit något städat eller tvättat. Men en liten del plugg. Jag har dåligt samvete att jag inte pluggat mer, men hey dagen är inte över ännu. Inför denna tentan är jag riktigt nervös då vin inte alls är min grej. Så jag försöker banka in så mycket information som det bara går i huvudet. 

Utöver det så hoppas jag att jag snart får träffa en läkare angående medicin. Min energi och motivation bara rinner ur mig. Men försöker peppa mig så mycket som möjligt. Jag ska klarar det här. Jag kan klara det här. 

En dag i taget. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback