Let's be honest.

Det har varit tomt här. Riktigt tomt. Och det finns en anledning till det. 
Jag har inte mått så bra på senare tid. Det kanske har märkt på de senaste inläggen. Jag har gjort mitt bästa för att må bättre; Käka vitaminer, sova ordentligt, träna och så vidare. Men ingenting har riktigt hjälpt mig. Så nu är jag på gång att gå till en läkare för att se om jag behöver mediciner. För många år sedan då jag fick depression som diagnos så fick jag erbjudandet om att börja med båda antidepressiva och sömntabletter. Men jag tackade nej. Huvudanledningen just då var att jag inte litade på mig själv. Risken att jag skulle svälja alla på en gång för att jag hade en dålig dag var överhängande stor. Sen har jag aldrig riktigt tyckt om att äta mediciner.  Dock så känns det nu som att jag behöver komma med huvudet ovanför ytan om jag ska orka med universitetet. 

Det kanske är personligt att säga. Men jag skäms inte för det och ärlighet varar längst, right? 
Jag ska försöka bli bättre på att skriva här. Jag saknar det faktiskt. Ord är ju lite min grej. Så räkna med att höra mer från mig i framtiden. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback