Monday, dear monday.

Måndag igen. Ny vecka. Dessutom ramlade csn-bidraget in idag, man tackar. Dags att handla julklappar, har noll inspiration. Har gjort ett tappert försök till att plugga, och jag har läst en del. Men är fortfarande helt lost och nervös som fan inför nästa veckas tenta. Som tur för mig är vi lediga både onsdag och fredag vilket betyder att jag kan köra ett kopiöst pluggmarathon de dagarna + helgen. Kanske kan jag klara av tentan då. 

Känner ni kanske av min måndagsångest?


Stort grattis till sis som fick provanställning i ett halvår idag också. ♥



Kommentarer
Postat av: Sis

Taaaack!! <3

Svar: <3
Antonia

2013-11-26 @ 17:48:09
URL: http://gaanma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback