Hard work.

Min lördag började redan halv sju i morse. Hade ställt alarmet så jag kunde bege mig bort till gymmet och göra lite nytta. Idag var det ben och axlar som gällde. Så jag gissar att de kommande dagarna inte kommer vara så roliga gällande att böja mina ben. Ska bli intressant att se hur arobicspasset på måndag blir, haha. 

Hur som helst, nu sitter jag vid mitt köksbord och har en hel hög med böcker runt mig som jag ska läsa igenom idag och imorgon. Håller på att läsa in mig på ämnet som jag skriver en uppsats om tillsammans med en annan hytting. Delkursen vi har gått in på handlar nämligen om vetenskapliga metoder så att vi ska skriva en A-uppsats med rådata från enkäter och intervjuer som vi ska genomföra själva. Så eftersom jag har hand om intervjudelen så sitter jag och läser in mig på hur man gör en så bra intervju som möjligt och hur jag ska utforma frågorna. Det är kul att skriva uppsatser men det kräver en hel del planering bakom. 

Sen ska jag tvätta ikväll också när andra är på oktoberfest, och jag måste ta hand om det lilla diskberg som bor i mitt kök. Så det är en nyttig lördag för mig idag! 

Nej, tillbaka till arbetet!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback