Så jävla mycket morr.

Min dag började bra med ett tidigt besök på gymmet. Körde rygg och biceps. Känns skönt att veta att man fortfarande har lite ryggmuskler kvar sen förra gymperioden. Hur som helst så kraschade mitt humör ganska rejält på eftermiddagen då vår handledare för uppsatsen bestämmer sig för att kritisera ämnet som hon har vetat om i typ två veckor nu. Så jag och min kära Mirandra har panikstress över att få ihop en bra uppsats enligt handledarens önskemål tills nästa vecka så slutinlämningen är. Blir vansinnig på att hon bara har ändrat sig lite huxflux om att vårat ämne inte duger längre. Morr på det. 


Dock så har jag spånat på lite grejer nu ikväll som jag diskuterar med Miranda imorgon. Jag tänker fan inte ge upp. Vi ska kämpa och klara den här uppsatsen. Med fint betyg. Så är det bara. 



Kommentarer
Postat av: Sis

Men fyfan! Snacka om morr!! Men de fixar ni två, jag tror på er :) <3

Svar: Ah, vi var lagom förbannade. Men vi tror att vi har fixat det nu, så vi får hålla tummarna att hon blir nöjd! <3
Antonia

2013-10-23 @ 20:00:51
URL: http://gaanma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback