Frihet.

Jag hade aldrig trott att jag skulle infinna mig i min nya livssituation så snabbt. För ärligt talat så trivs jag enormt bra här uppe. Det är så otroligt fina människor som finns här och skolan verkar helt fantastiskt. Har fått höra att det väntar mig en hel del slit då jag inte har någon restaurangerfarenhet men jag är redo att lägga ner blod, svett och tårar på det här. Jag ska tammefan inte ge upp detta.

Visst är det klart att jag saknar min familj, mina vänner och inte minst min katt. Men på något sätt så känner jag mig ändå bekväm för jag vet att de ändå finns där för mig.

Jag känner ett lugn här uppe som jag inte har känt på flera år. Jag har känslan av att jag inte behöver någon annan än mig själv för det här. Och vet ni vad?

Det är frihet för mig.  



Kommentarer
Postat av: Sis

That's my girl! <3 älskar dig! Och jag kommer ALLTID att stötta dig!

Svar: <3 älskar dig.
Antonia

2013-09-11 @ 20:16:52
URL: http://gaanma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback