Söndagsnöje

Eftersom jag var så duktig som både tvättade, strök och diskade igår så får jag ju hitta på något annat att sysselsätta mig med denna söndag. Och på grund utav att jag försummade mitt plugg igår så ska jag ta igen det dubbelt upp idag! Så vad som står på schemat är en hel del plugg inför tentan som det imorgon är bara en vecka (!!) kvar till.  Testtentan som gjordes i onsdags klarade jag hyfsat bra. Bara 1 p ifrån att få ett VG på den. Som ni kanske vet så är betygen på universitetet bara U, G eller VG.  Så jag ska väl inte gnälla. Men resultatet på den testtentan har gjort mig bekväm i mina kunskaper. Nästan lite för bekväm. Därför ska det bli ordentligt plugg idag och varje dag efter skolan den kommande veckan. Ambitiösa tjejen i sitt esse! 

Just det, förutom plugg så bakar jag frallor idag också. Måste ju bejaka min kocksida lite åtminstone. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback